Dietologická poradna

Na Vaše dotazy odpovídá Bc. Monika Divišová, která působí řadu let jako nutriční poradce a kouč v oblasti prevence zdraví, výživy a optimální váhy.

PORADNA JE NYNÍ POZASTAVENA. NEVKLÁDEJTE PROSÍM DALŠÍ DOTAZY.

   dotazy  hledání  položit dotaz

Monii 05.7.11: Boky

Dobrý den je mi 17 let,váha se pohybuje okolo 56 kg.Mám problém,který se týká ohledně mých boků.Myslím si,že mám takovou tu typickou ženskou postavu,rozšířené boky a stehna.S bříškem jsem celkem spokojená. Ale přála bych zhubnout tyto dvě partie.Poradila by jste mi,jaký sport by byl nejvhodnější? Nebo cokoliv jiného,třeba nějaký zeštíhlovací krém? Slyšela jsem o aktivitě pilates,ale tomu moc nevěřím,potřebuji se spíš více hýbat,abych věděla,že něco dělám a jen se protahovat by mě asi nebavilo.Nebo nevím,třeba o tom nemám přesné informace.Jinak začínám chodit dvakrát týdně na bodystyling(půl hodiny cvičíme svižně aerobic a dalších asi 25 minut posilujeme,někdy s činkami,gumičkou,míčem a potom klasika,lehy sedy a různé jiné cviky).Prosím,poraďtě mi,jak mám vyzrát na moje boky a stehna:).Děkuji moc.

14.07.2011 04:07   

Milá Monii,
ženy mají bohužel už od přírody ve svých genech zakódováno, že přebytečné tuky se ukládají především v oblasti stehen a boků. Navíc špatná zpráva je, že nelze hubnout pouze na konkrétním místě. Především se tedy jedná o formování postavy pomocí cviků i úpravy jídelníčku.
Velmi vhodná je kombinace aerobního cvičení pro spalování tuků (např. chůze je na boky a stehna velmi účinná – vyzkoušejte tzv. heat program) spolu s posilováním pomocí gumičky, míče, skvělé jsou i výpady…
Co se týče jídelníčku – přidejte více zeleniny, méně tučných bílkoviny (libové maso, ryby, luštěniny, méně tučné sýry a bílé jogurty…), nezapomínejte ani na celozrnné sacharidy (rýže, těstoviny, pečivo, brambory, ovoce…), ale s jejich konzumací to nepřehánějte – obzvláště v odpoledních hodinách.
Nezapomínejte na dostatek tekutin!
Pakliže uděláte změnu ve svém jídelníčku a přidáte cvičení, můžete přizvat na pomoc i krém, jehož složkou by měl být i nějaký spalovač (kofein, skořice, l-carnitin, zelený čaj….). Krém není samospasný, ale pakliže zařadíte i cvičení a stravovací režim, může být výsledný efekt viditelnější.

MF

zdroj: MF


Chci odpovědět