Dietologická poradna

Na Vaše dotazy odpovídá Bc. Monika Divišová, která působí řadu let jako nutriční poradce a kouč v oblasti prevence zdraví, výživy a optimální váhy.

PORADNA JE NYNÍ POZASTAVENA. NEVKLÁDEJTE PROSÍM DALŠÍ DOTAZY.

   dotazy  hledání  položit dotaz

lenca.01 07.9.11: Co a kdy jíst po cvičení?

Dobrý den,
moc prosím o zodpovězení - co a kdy jíst po cvičení? S kamarádkou jsme se pustily do hubnutí a občasného sportu. Nicméně, když už jdeme sportovat, tak nechceme, aby cvičení (plavání, jízda na kolečkových bruslích apod.) bylo k ničemu. Takže jsme se na jedněch stránkách dočetly, že po cvičení se musí přijmout sacharidy a to do 30 minut, na jiných, že zase bílkoviny do 30 minut a jinde, že nějaký whey protein koktejl. Chceme redukovat tuk, ale bojíme se ztráty aktivní hmoty. Proto prosím, kdy po aktivitě máme začít jíst a co, aby tělo i po aktivitě ještě spalovalo tuky? Chodíme především v pozdních odpoledních hodinách či večer. Moc děkuji, Lenka.

14.09.2011 01:09   

Dobrý den Lenko, odpoledne si dejte ke svačině proteinovou tyčinku nebo kefír, ihned po skončení aktivity pak něco malého s převahou sacharidů. Může jít o banán nebo sušené meruňky. Až dorazíte domů, dejte si jen lehkou večeři. Ideální je zeleninový salát s rybou nebo vajíčkem, dušená zelenina s grilovaným kuřecím steakem nebo výživový nápoj s obsahem bílkoviny. S pozdravem Monika Divišová

MF

zdroj: MF


Chci odpovědět



Přihlásit na tomto počítači trvale:
  Registrace
Poradny
Aktuální články
Soutěže na Dáma.cz
v součastnosti žádné soutěže neprobíhají.
Přehled všech soutěží
Nejživější diskuse
Paralelní svět Rukověti pokojného bojovníka světla aneb návod na „život" v harmonii se sebou i okolím. (152)
Zahradnice (139)
" Kdo udělá nulu " (130)
♥ NEVZDÁVEJ TO PŘEDEM ... ♥ :450: (107)
Soutěžíme (104)
Soutěže II. (101)
POČÍTÁME (97)
Slovní fotbal (84)
:808: Tohle mě fakt baví :808: (79)
ODPOČÍTÁVEJ (77)
Recepty
Svedske brambory
Vánoční řízky
Mořská ryba v alobalu s bylin..
Pudinkové tyčinky
Prima topinky

Přidat recept