Dietologická poradna

Na Vaše dotazy odpovídá Bc. Monika Divišová, která působí řadu let jako nutriční poradce a kouč v oblasti prevence zdraví, výživy a optimální váhy.

PORADNA JE NYNÍ POZASTAVENA. NEVKLÁDEJTE PROSÍM DALŠÍ DOTAZY.

   dotazy  hledání  položit dotaz

Monii 05.7.11: Boky

Dobrý den je mi 17 let,váha se pohybuje okolo 56 kg.Mám problém,který se týká ohledně mých boků.Myslím si,že mám takovou tu typickou ženskou postavu,rozšířené boky a stehna.S bříškem jsem celkem spokojená. Ale přála bych zhubnout tyto dvě partie.Poradila by jste mi,jaký sport by byl nejvhodnější? Nebo cokoliv jiného,třeba nějaký zeštíhlovací krém? Slyšela jsem o aktivitě pilates,ale tomu moc nevěřím,potřebuji se spíš více hýbat,abych věděla,že něco dělám a jen se protahovat by mě asi nebavilo.Nebo nevím,třeba o tom nemám přesné informace.Jinak začínám chodit dvakrát týdně na bodystyling(půl hodiny cvičíme svižně aerobic a dalších asi 25 minut posilujeme,někdy s činkami,gumičkou,míčem a potom klasika,lehy sedy a různé jiné cviky).Prosím,poraďtě mi,jak mám vyzrát na moje boky a stehna:).Děkuji moc.

14.07.2011 04:07   

Milá Monii,
ženy mají bohužel už od přírody ve svých genech zakódováno, že přebytečné tuky se ukládají především v oblasti stehen a boků. Navíc špatná zpráva je, že nelze hubnout pouze na konkrétním místě. Především se tedy jedná o formování postavy pomocí cviků i úpravy jídelníčku.
Velmi vhodná je kombinace aerobního cvičení pro spalování tuků (např. chůze je na boky a stehna velmi účinná – vyzkoušejte tzv. heat program) spolu s posilováním pomocí gumičky, míče, skvělé jsou i výpady…
Co se týče jídelníčku – přidejte více zeleniny, méně tučných bílkoviny (libové maso, ryby, luštěniny, méně tučné sýry a bílé jogurty…), nezapomínejte ani na celozrnné sacharidy (rýže, těstoviny, pečivo, brambory, ovoce…), ale s jejich konzumací to nepřehánějte – obzvláště v odpoledních hodinách.
Nezapomínejte na dostatek tekutin!
Pakliže uděláte změnu ve svém jídelníčku a přidáte cvičení, můžete přizvat na pomoc i krém, jehož složkou by měl být i nějaký spalovač (kofein, skořice, l-carnitin, zelený čaj….). Krém není samospasný, ale pakliže zařadíte i cvičení a stravovací režim, může být výsledný efekt viditelnější.

MF

zdroj: MF


Chci odpovědět



Přihlásit na tomto počítači trvale:
  Registrace
Poradny
Aktuální články
Soutěže na Dáma.cz
v součastnosti žádné soutěže neprobíhají.
Přehled všech soutěží
Nejživější diskuse
Recepty
0412. pasta per pizza od Iren..
1116. žitný chléb od garfu..
Párky
1428. kremžský bochník od ..
Kuře po staročesku

Přidat recept