Klimakterická poradna

Poradna se zabývá přechodem (klimakteriem). Vznikla ve spolupráci s Občanským sdružením LUNA – vaše přítelkyně v klimakteriu. Pokud Vás zajímají podrobné informace, zkuste si projít webové stránky www.sdruzeniluna.cz

Poradnu vede MUDr. Tomáš Burnog, CSc.

MUDr. Tomáš Burnog, CSc.



- atestace I.stupně gynekologie-porodnictví 1987

- atestace II.stupně gynekologie-porodnictví 1991

- obhajoba kandidátské dizertační práce ( CSc. ) 1996

- 19 let činnosti na porodnicko-gynekologické klinice v ČR (1984-2003)

- výuka mediků

- v současnosti ve funkci vedouciho Oberarzta (Leitender Oberarzt) na porodnicko-gynekologickém pracovišti v Německu (2003- dosud)

- autor 63 přednášek a 66 publikací v českých a zahraničních odborných časopisech

- spoluautor 3 odborných učebnic pro mediky

- nositel prestižní Sonkovy ceny za nejlepší práci s ultrazvukovou tematikou



PROSBA! V rámci výzkumu prosíme o několik minut Vašeho času a o vyplnění malého dotazníku

Dekujeme za Váš čas.

   dotazy  hledání  položit dotaz

ivca8 15.3.18: 0

Dobrý den pane doktore, je mi 45 let,mám problémy s menopauzou. V březnu 2016 jsem si nechala zavést Mirenu.Měla jsem velni silné menstruační krvácení. V lednu 2017,jsem si jí nechala vyndat,neustále jsem špinila.V dubnu 2017 jsem přestala menstruovat,paní doktorka mi řekla, že mám ztenčenou sliznici a i podle výsledků krve, jsem v přechodu.V srpnu 2017 jsem opět začala menstruovat.Vrátilo se mi hodně silné a velmi bolestivé krvácení.V lednu 2018 jsem podstoupila kyretáž dělohy,sliznici jsem měla překrvenou.Výsledky byly v pořádku,vaječníky začaly opět normálně fungovat,ale na to že jsem po kyretáži toho mám v děloze prý hodně.První menses po kyretáži jsem měla o něco slabší i méně bolestivý.Další menses přišel o týden dřív 18.2. končil 1.3., 5.3. jsem opět začala krvácet. 12.3. jsem začala brát Norethisteron,krvácení zatím nepřestalo (5.3.),navíc mě začalo pobolívat břicho.Hormony brát nechci,teď jsem souhlasila jen abych přestala krvácet Jaké byste mi doporučil řešení? Děkuji

19.03.2018 08:03   

Vydrzte s Noretisteronem nadale. To prestane. Pokud nebudete mit chut brat zadne hormony a budete porad krvacet, zvazte odstraneni delohy.

MUDr. Tomáš Burnog, CSc.

zdroj: MUDr. Tomáš Burnog, CSc.


Chci odpovědět



Přihlásit na tomto počítači trvale:
  Registrace
Poradny
Aktuální články
Soutěže na Dáma.cz
v součastnosti žádné soutěže neprobíhají.
Přehled všech soutěží
Nejživější diskuse
Recepty
nálev na okurky nakladačky
1161. rozmlsaná sekaná od i..
0748. kváskový chléb od re..
1299. cuketový koláč od Ž..
Strouhaný koláč

Přidat recept